| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 1 日 星期日  |
| ~好無奈~ |
分類: 未分類 |
今日,我好想同大譚出街。但被我呀媽拉佐凡姑姐屋企,佢話有咩大食會∼咪得果d三文魚同埋生壕,我食佐幾個就冇食。我覮得悶悶地就拎佐個PS2黎玩,玩佐個GTA、火影忍者。之後同我表姐掙電腦,結果被掙嬴佐。Yeah∼之後我自己一個番屋企,一入到去就去開燈。一開燈,就見到一個影閃個。我一睇原本係我既(同屋主)4腳蛇,我睇到果條係BB黎。我想去搵拖鞋打7佢,但我一轉個頭佢去唔知閃佐去邊,之後我都冇理佢。我就走佐去沖涼∼
|
| 發表時間:2007-07-01 11:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 30 日 星期六  |
| [大檸樂] |
分類: 未分類 |
今日,有一個普通話才藝表演。我果班係第三隊,我地上到去首先係女仔唱,佢地把聲勁細聲,d老師以為我地d男仔唔唱,咁吳副校長走佐上黎。到我地男仔唱果首歌佢先落番去,我拎佐張歌詞紙上去,林sir叫我拎上去(姐)下塊面都好。之後就係專題報告,聽到我訓著佐。2點我返學,唔知做咩,幫陳sir釘埋壁報,之後走佐∼ |
| 發表時間:2007-06-30 09:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 29 日 星期五  |
| 可以又見面 |
分類: 未分類 |
今日朝頭早7點起身,我就打比肥志叫佢起身,點知佢早過我。去到嶺南衝怡度睇野∼返到學校第一個小息後果堂,六年級落去聽講座。我可以見番(桌桌)同埋(Tim哥),聽講座之後,我同其他成員係度幫手同d 4年級玩攤位遊戲。我仲同鄭蘊婷,謝君悅,林美斯佢地用貼紙貼系人地(背隻)度,玩到傻哂∼ |
| 發表時間:2007-06-29 09:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 81 | »
|