| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 28 日 星期四  |
| 普通話才藝表演 |
分類: 未分類 |
今日,我地終於知道我地係普通話才藝表演要唱咩歌。原來係(髮如雪),跟住林sir比佐我地聽佐幾次之後,佢要我地唱。我一直都唔唱,但我見到咁多人唱,咁我就唱佐一句,之後我隔尼位果個女同學叫我斷續唱。
|
| 發表時間:2007-06-29 09:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 26 日 星期二  |
| 寫紀念冊,好慘∼ |
分類: 未分類 |
今日可以寫紀念冊,我一番到學校就收到幾張。系上堂果震時冇野做就寫,好悶。寫黎寫去都係果d,我做功課好過。
番到屋企,我仲要寫佐幾粒鐘先打到電腦。好慘∼可唔可意唔寫。 |
| 發表時間:2007-06-27 10:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
| ~落大雨~ |
分類: 未分類 |
今日朝頭早返學打波,我地打打下 ,有不時落下d細雨。到我地鬥波果震時,落到勁大雨。呀sir叫我地停,我地話{都濕佐啦,打埋先。}我一搶個波,就抬頭射波啦,點知一抬頭,眼睛就狂被雨水滴落黎,冇法射波。我落番去,我成套運動服有水既,揸出黎勁多水,連我對布鞋都可以揸到水出黎。 |
| 發表時間:2007-06-27 09:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 81 | »
|