我有個姊妹……
佢個生日係 7月4日….
而我係 7月5日
我細佢一日炸……
之前欣欣好似同我講過佢有個親友
個生日又係唔知 7月4日….
定 7月6日
總之係差一日la….超喬la............
點解你地上完泥又唔留cm ge…..
記住要留a…………
唔識我ga都要留….&wsp......(閱讀全文)