Zoiex
暱稱: “牙成﹏ \\ 」
性別: 男
國家: 香港
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
2008-09-09
=_="
2008-06-23
=_____="
free∼.∼
訪客留言
buy generic ... (Chassype)
Viagra Donde... (Chassype)
Order Misopr... (Chassype)
2007 年 12 月 29 日  星期六   晴天


happy birthday-v-" 分類: 未分類

 17 歲終於黎到...唔係太想xp

我既願望就係少D煩惱=V="

其實諗願望都已經係一個煩惱=口="

 

今天看了一埸足球比賽,,,,," 無言=V="

食了一個28蚊車仔麵>3<"

發現冒險樂園拎飛最多係擲彩虹=B="

收到部所謂既DV做生日禮物,,"廢的"

收到出奇蛋做生日禮物=V=" 真的很出奇=]

收到個勁有心用MSG  勁開心,,,

 

但有個朋友快過澳洲=V=" 不開心,,,"

很多煩惱=V=: 不開心"

很多功課&考試,,,"不開心""

連自己鐘意D咩都未知,," 不開心""

我真的是想太多了=V="煩!

 

 

明日看異獸戰!!!!!!

 

再三多謝你個MSG =]



2007 年 12 月 24 日  星期一   晴天


2007-12-24 分類: 未分類

 一班人在街上嗌,,,,氣氛總是不錯,,,,,,,"

這晚總算是開心了吧,,"

可惜是看了一套爛片!!!!!!!!!! 全套戲得幾個位笑得出=V="

不過估唔到既就係,,,,IIB 竟然有咁多野睇=口=" O了

第一次坐東涌線=V=" 原來真係有奧運站=口="

第一次坐咁耐地鐵" 差唔多個半鐘-3-"

第一次行一條識自動向前行既路.." 唔識形容=-="

 

Merry Christmas!!!!!!!



2007 年 12 月 19 日  星期三   晴天


2007-12-19 分類: 未分類

 今日終於搞掂哂個project d野喇!!!!!

終於輕鬆哂,,"

番埋聽日就放假喇!!!!!!!!!keke"'

聖誕有咩做呢@@""

我都唔知喔"

 

您的精神年齡13歲

與您實際年齡差-3歲

幼稚度68%

成熟度25%

老化度11% 

估唔到=v=" 我有咁幼稚咩=口="

http://myidk.com/age.php



2007 年 12 月 13 日  星期四   晴天


project 分類: 未分類

 唉,,,商業project煩死了"""

成份野都係英文,,persent又係英文,,,痴的!!!!!!!!!!!!!

 

道不同,,不相為謀,," 很真確,                               煩得要命"

依個人係第一個比我覺得真真正正令到我煩到想殺左佢既人""

對了就是project的你!!!!!!!

 

希望你睇唔到依編野啦



2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


2007-12-11 分類: 未分類

  究竟,,"我係點架呢=v="

好煩=口="   腦海總是浮現出好多問號!!!!!!!!!!!

 

今天坐我格離的每一個人,,"總是給我煩XP

 



2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天


沒有人看的日記" 分類: 未分類

冬天總是懶洋洋的,,,"

訓,,,,佔了我一個重要的部分=v=""""唔夠訓真係好辛苦"

 

背境的這首歌真的,,,真的令人心情舒暢起來=v="""

但在我身上,,只有這歌的節奏,,並沒有內容=v="

 

畢業禮又去唔到,,,畢業證書又未拎到=v="唉"

但有朋友話比我聽,,,畢業證書張相,,,竟然係我f2既相=v=" juses

 

過兩日,,有朋友出發到澳洲=v=" 雖然一個月,,但佢講到好沉重,,,"搞到都唔知點=v="

但係佢話會買手信^^"" 我記得的""=]

 

畢業禮去唔到,,"搞到都唔知幾時先可以見到一d好耐冇見既同學=v=" 唉"



2007 年 11 月 22 日  星期四   晴天


懶到出汁 XP 分類: 未分類

N咁耐冇打過了"

今日剪了頭髮.."

短短的 感覺不慣"

沒有長髮給女同學玩了xp

 

近月迷上了街機結他.." 但令到鼓機退步了=v="

 

不同的考試接踵而來,,很煩=v="

走了很多堂,,," 走堂為左訓教=v=" 好快比人照肺""

 

星期六日又要入camp 好煩=v=" 真係唔想去"

我同miss講唔去,,搞到佢眼濕濕=-=" 勁唔好意思._."

所以,唉,,頂硬上"

 

前排  第一次係sogo買三文魚食=v=" 哈" 買完係時代食xp 很痴線^^"

好味 xp   仲有個小朋友望住我地食=v="仲問我地係邊到買""XD

 



2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


=V= 分類: 未分類

考埋今日個試,,終於可以放鬆下=v="

 

 

 



2007 年 11 月 8 日  星期四   晴天


走狗=V=??? 分類: 未分類

琴日上商業堂,,,,"

要做PROJECT

個project係要創造間公司出黎,,,"有50-70m蚊成本"

我地決定左做,,,流動快餐車,,," 好似富豪雪榚咁,,," 但係賣熱狗,,三明冶果d,,,"

個公司名叫,,,,,,,,,,走狗,,," 流動=走...狗=熱狗   XP      "running dogs =v=""

個名好爆 XP



2007 年 11 月 6 日  星期二   晴天


嘿嘿! 分類: 未分類

失蹤了=V="

係咪好掛住我呢KEKE"

 

IVE好多考試牙=口=""

快虛脫了-V-"