| «‹ September 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2007 年 12 月 29 日 星期六  |
| happy birthday-v-" |
分類: 未分類 |
17 歲終於黎到...唔係太想xp
我既願望就係少D煩惱=V="
其實諗願望都已經係一個煩惱=口="
今天看了一埸足球比賽,,,,," 無言=V="
食了一個28蚊車仔麵>3<"
發現冒險樂園拎飛最多係擲彩虹=B="
收到部所謂既DV做生日禮物,,"廢的"
收到出奇蛋做生日禮物=V=" 真的很出奇=]
收到個勁有心用MSG 勁開心,,,
但有個朋友快過澳洲=V=" 不開心,,,"
很多煩惱=V=: 不開心"
很多功課&考試,,,"不開心""
連自己鐘意D咩都未知,," 不開心""
我真的是想太多了=V="煩!
明日看異獸戰!!!!!!
再三多謝你個MSG =]
|
2007 年 12 月 24 日 星期一  |
| 2007-12-24 |
分類: 未分類 |
一班人在街上嗌,,,,氣氛總是不錯,,,,,,,"
這晚總算是開心了吧,,"
可惜是看了一套爛片!!!!!!!!!! 全套戲得幾個位笑得出=V="
不過估唔到既就係,,,,IIB 竟然有咁多野睇=口=" O了
第一次坐東涌線=V=" 原來真係有奧運站=口="
第一次坐咁耐地鐵" 差唔多個半鐘-3-"
第一次行一條識自動向前行既路.." 唔識形容=-="
Merry Christmas!!!!!!! |
2007 年 12 月 19 日 星期三  |
| 2007-12-19 |
分類: 未分類 |
今日終於搞掂哂個project d野喇!!!!!
終於輕鬆哂,,"
番埋聽日就放假喇!!!!!!!!!keke"'
聖誕有咩做呢@@""
我都唔知喔"
您的精神年齡13歲
與您實際年齡差-3歲
幼稚度68%
成熟度25%
老化度11%
估唔到=v=" 我有咁幼稚咩=口="
http://myidk.com/age.php |
2007 年 12 月 13 日 星期四  |
| project |
分類: 未分類 |
唉,,,商業project煩死了"""
成份野都係英文,,persent又係英文,,,痴的!!!!!!!!!!!!!
道不同,,不相為謀,," 很真確, 煩得要命"
依個人係第一個比我覺得真真正正令到我煩到想殺左佢既人""
對了就是project的你!!!!!!!
希望你睇唔到依編野啦 |
2007 年 12 月 11 日 星期二  |
| 2007-12-11 |
分類: 未分類 |
究竟,,"我係點架呢=v="
好煩=口=" 腦海總是浮現出好多問號!!!!!!!!!!!
今天坐我格離的每一個人,,"總是給我煩XP
|
2007 年 12 月 2 日 星期日  |
| 沒有人看的日記" |
分類: 未分類 |
冬天總是懶洋洋的,,,"
訓,,,,佔了我一個重要的部分=v=""""唔夠訓真係好辛苦"
背境的這首歌真的,,,真的令人心情舒暢起來=v="""
但在我身上,,只有這歌的節奏,,並沒有內容=v="
畢業禮又去唔到,,,畢業證書又未拎到=v="唉"
但有朋友話比我聽,,,畢業證書張相,,,竟然係我f2既相=v=" juses
過兩日,,有朋友出發到澳洲=v=" 雖然一個月,,但佢講到好沉重,,,"搞到都唔知點=v="
但係佢話會買手信^^"" 我記得的""=]
畢業禮去唔到,,"搞到都唔知幾時先可以見到一d好耐冇見既同學=v=" 唉" |
2007 年 11 月 22 日 星期四  |
| 懶到出汁 XP |
分類: 未分類 |
N咁耐冇打過了"
今日剪了頭髮.."
短短的 感覺不慣"
沒有長髮給女同學玩了xp
近月迷上了街機結他.." 但令到鼓機退步了=v="
不同的考試接踵而來,,很煩=v="
走了很多堂,,," 走堂為左訓教=v=" 好快比人照肺""
星期六日又要入camp 好煩=v=" 真係唔想去"
我同miss講唔去,,搞到佢眼濕濕=-=" 勁唔好意思._."
所以,唉,,頂硬上"
前排 第一次係sogo買三文魚食=v=" 哈" 買完係時代食xp 很痴線^^"
好味 xp 仲有個小朋友望住我地食=v="仲問我地係邊到買""XD

|
2007 年 11 月 13 日 星期二  |
| =V= |
分類: 未分類 |
考埋今日個試,,終於可以放鬆下=v="
|
2007 年 11 月 8 日 星期四  |
| 走狗=V=??? |
分類: 未分類 |
琴日上商業堂,,,,"
要做PROJECT
個project係要創造間公司出黎,,,"有50-70m蚊成本"
我地決定左做,,,流動快餐車,,," 好似富豪雪榚咁,,," 但係賣熱狗,,三明冶果d,,,"
個公司名叫,,,,,,,,,,走狗,,," 流動=走...狗=熱狗 XP "running dogs =v=""
個名好爆 XP |
2007 年 11 月 6 日 星期二  |
| 嘿嘿! |
分類: 未分類 |
失蹤了=V="
係咪好掛住我呢KEKE"
IVE好多考試牙=口=""
快虛脫了-V-" |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 20 | »
|