Zoiex
暱稱: “牙成﹏ \\ 」
性別: 男
國家: 香港
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
2008-09-09
=_="
2008-06-23
=_____="
free∼.∼
訪客留言
buy generic ... (Chassype)
Viagra Donde... (Chassype)
2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天


久別重逄....爛口.." 分類: 未分類

好耐都未試過一日之內...."講&打咁多粗口,,,"

像被解放一樣,,,"總是爽了一點""

 

 

 

27/9 這天講野都夾雜了粗口,,"比人話了,," 要變回正常吧"



2007 年 9 月 25 日  星期二   晴天


搞手=v=" 分類: 未分類

一年多沒做過搞手..."

特然想搞bbq..."忙死了""""

手提..不停的,,打出,,打入,,"

買野..拎野""忙得要命""""""

不過都開心既,,"

7丁人,,,,拎1X個人bbq用既野,,"冰..氣水...食物..炭..重得要命..."

不過..有野出於估計之外,,,,"令人討厭,,"

不過這個討厭,,,反而到最後幫到一個大忙,,還好吧,,"

幸好沒有下雨,,"真的感恩xP

多謝所有出席人士....."由其幫手拎野的那班,,"KEKE"



2007 年 9 月 23 日  星期日   晴天


【-V-】 分類: 未分類

中秋....籌備ING"

 

不小心給機舖吸血.."70蚊..不翼而飛..."唉

HELLOWEEN..考慮ING..."唱K加HELLOWEEN 250...唔知去唔去好""

 

IVE..比我既感覺...初初..係一間廢學校..

是沒有人聽書.....

沒有人上堂...."ALL訓

D人上堂打機..."

依家番左兩個星期....""

比我既感覺係...完全唔同!!!!!!!!!!!!!!!!

上堂冇人訓..冇人打機=口=""""""個個聽書..""

真的利害!!!!!



2007 年 9 月 18 日  星期二   晴天


五音不全ing=v=" 分類: 未分類

喉嚨痛很煩牙,,,"聽到自己把聲,,唉=[

傷風,,,,鼻水多過口水=v=""唉=[

幾經辛苦,,終於借到acc書番黎=v=" happy"

i need to train english =v="

because all lessons is use eng=v="

except chinese ,but chinese is use [pu tong hua].." help>3<"

好想唔番學=[ 但好想升我想讀既科.."

我知依個世界唔付出,,係一定冇想要既回報""[買mark six都要比錢啦=3=]

所以要加油牙!!!!!!!!!!!!!!!!"

 

逄星期一&二都番8點半=v=,,,真的要命>3<"



2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


休閒的下午 分類: 未分類

今日番8點半=-="很攰喔,,,,"

不過一完左上午果兩堂,,有個同學話下午英文堂個miss去開會 wow

下午果堂唔洗番,,,"立即開心死>3<"""

1點半就自由了=v="""

之後同屋企人飲茶,,,之後heaheahea,,,,,"

聽日番9:30=v="" ke"可以訓多陣 ya""

 

多謝today morning cal l=]



2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


番學喇>3<" 分類: 未分類

今日開學,,,timetable都ok,,冇天地堂∼.∼”

有個miss狂搞gag=v=”但係又唔係好笑-0-”

今日放12點半,,很爽喔””

不過琴晚訓唔著...搞到今日全日都好眼訓=-=”

 

 

其有點兒期待10月7喔 =]



2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


o: camp" 分類: 未分類

去完o camp番黎lu,,,"

竟然姐名叫 大麻俱樂部=v="" 卡卡"

三日兩夜,,,搞到我周身骨痛,,,"

訓得幾個鐘,,,第一晚仲衰,,,,個頭痛到喊,,搞到訓都訓唔著,,,""

咁q多個game,,"冇邊個特別好玩,,"

最正既,,咪就係夜探長洲囉,,," 未試過咁夜係長洲周圍行,,"

_______________________________________________

120$?三日兩夜,,仲有件t shirt,,唔怪得之咁平=口=""

地點差,,,訓既差,,,,服務態度差,,,質素差,,=v="

d蚊勁恐怖,,,大隻到唔識講,,"拎左我勁多血""

床唔夠位=v="""迫埋一堆=口="

冷氣,,,,開勁耐都唔識凍= =""  剛訓醒才feel到佢真正既凍,,"

行上camp site要半個鐘=v= 攰到丫""

識到十幾廿個人=v="""但係得一個同班==""""""

____________________________________________________

估唔到智商有d問題,,,佢既牙爸牙媽都比佢去camp..." 冇野下化=v="

佢雖然好好笑=v="但係真係好麻煩,,,"

____________________________________________________

好彩我地組唔係最低分,,[多得牙爸同牙媽=v=""

唔係要比人用襪褲[粒]頭=v=""

牙爸牙媽好偉大=v="""

____________________________________________________

番到中還,,一上車,,,"就訓左=口="

訓到落車,,,,"

番到屋企,,,沖個涼,,執埋野"""換衫再出街=口="

雖然勁攰,,,但係約左,,唔可以放飛機=v=""

7點半出到去打機,,"反應勁慢=口="""打鼓好似冇反應咁=v=""

玩咩機都冇心情=v=""

淨係想訓訓訓,,,,"""

最後竟玩到10點=v="""

之後打邊爐,,,,勁飽""""""食飽哂最尾玩包剪搥=口=",,,輸左要飲一杯酸梅湯/庶汁/水/茶=口="""[無限供應]

我輸左三杯牙=口="""食飽左仲要飲咁多=v="""

玩到點幾兩點,,,番到屋企2點45分=口=""

攰到暈咁濟=v=""勁辛苦=-="

____________________________________________________________

ps:"係camp到冇聽好多人電話=v="""真係sorry牙>v<"""

____________________________________________________________

22"想你訓耐d咋-v-"低b=]



2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


=] 分類: 未分類

今日,,本身出旺角逛逛,,,不過太懶,,沒去了"""

之後全日係屋企過=V=""""""悶到出虫=口="

 

剛收到封信,,,"很驚訝,,,"

從未收過這樣的信""

很特別,,真的很特別,,,,,,,,"

那封信竟然是那麼大,,,,,"

DSC02527

 

大雖然冇咩特別,,但係,,,,竟然,,,"

3

2

1

DSC02528

入面竟然得一張A4紙咁大把=口=""""""""""""""

IVE沒病嗎=V=""

 

琴日去了ive聽講坐,,,"

聽完一出門口=v=""god..."

好多學生會既人,,,sell o camp=口=""

有個人毛啦啦捉住左我隻手=口="""""""""[搞到我嚇一嚇退後左一步踩到人=口="""

拉左我去報名個位=v=" 捉住我隻手叫我填左張form,,"好似d騙局咁=-="

我最後,,,,填左=口="""""""""""3日2夜 120$ ok抵=v=""

好彩有個同學都比我叫左佢去姐=V=""死都有人陪 XP

____________________________________________________________________



2007 年 8 月 26 日  星期日   晴天


N/A""""" 分類: 未分類

曾看過一套戲,,,,內有一句,,"

人沒有了重點,,,個人就會浮,,,"

現在,,我就是了=v=""""

浮!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

 

口齒不靈利,,"真的想改改"""

 

自尋煩惱的人,,,會短命嗎???

會的話,,,我想我會很短命,,"

每天總是好多好多野去想,,,,,,想不停,,," 愛白日夢"""

不過那些只是所想所夢,,,,,," 想完,,,醒後,,,自覺很傻,,哂時間,,哂精神"""

不過每天都一直傻下去""

每天有24小時,,,我想我會用了3小時去想一d無無謂謂既野,,," 真的很..........白chi"""""

 

看看這篇日記是什麼時間打的?!,,,,,,,,,,,,,

對了"""我現每天都是五點後才去睡""

別問我點解,,,"

因為,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,我都不知為什麼""""""""""

不過真的很辛苦"""=[

 

不知不覺,,,,都識了一年了""""

但,,,,,為何像隔開一光年..."

明明是你聲音""""在我左近,,,

但相隔一幅玻璃敲進內心""

那塊玻璃像很厚很厚,,不過真的想打破它"" 可能它只是電腦的營幕也

 



i'm stupid 分類: 未分類

突然覺得,,,"stupid 很襯禾,,"

哈,,唔知點解呢XP

 

我爸不知在那拿了張SOGO 50蚊卷番黎,,,KEKE 好岩用

DSC02499

仲有N張100蚊 眼鏡卷,,,仲可以一堆一齊用=V="爽牙""

星期一打機,,,"有意請留意下xp

 

很很很很很很想唱K加食BUFF""""""