今日係08年1月1日啦,即是新一年即開始,祝大家新年快啊"!!
聼日就要反學啦"真係好5想反啊">.<"
最慘係我地係七號要考試ar~`'"真係好煩啊__"
諗起英文oral就覺得驚驚啊" 哇咔咔.......點算ar...."
哈哈”岩岩過完Christmas,大家過得點ar~"?happiii?
我係呢個Christmas就吾多happy喇'因為好bored ar"
尋日boxing day;大家都應該擦晒d禮物啦"
5知今年你地既收穫豐吾豐富~"? =]]