哈哈~”今日同D功課駁殺完之後真係好輕鬆ar~但做完功課無野做... 所以成日係屋企都幾
悶下"
唉~”霖起聽日又要倒塔甘早起身返學就煩”好5想返 , 真係好5慣甘早起床.所以...由聽日起
又要開始倒數......期待下個星期六、日......but只要甘數,好快就會過一星期啦"!!嘻”
今日同我個fd去梯戲,出戲好感人,搞到流左dd眼淚出黎添"嘻(至於我梯既係咩戲...哈哈"5講你地知.保持神秘感"kaka)
之後就去行左一陣街街...買左D野之後就返屋企La"
返到屋企得幾累下"
今日顧住玩,聽日就要同d功課駁殺La>.<"