考完試

2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


Yeah~ 愉快 分類: 未分類

剛和鍾正昊and something else打完波~

不少人會妒忌吧,呵呵

近期術語:囧囧有神,萌,莔 And Xo**

爽爆






訪客留言 (返回 a020033 的日誌)


wTn 於 2009-04-23 07:36 PM 發表:
哈哈,,,睇黎d cm都係屬於我架,,,呵呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又爆爛gag??(說笑XD)
Posted at 2009-04-24 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wTn 於 2009-04-17 05:54 PM 發表:
-___________-`唔知邊個會妒忌囉,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係你咪得XD
Posted at 2009-04-17 06:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]