今日派左卷,物理比我預期好左1-2分合格,希望平衡分合格啦!得英文失手,下次努力啦......
過左大測啦,心情放鬆左,但係今日考物理個頭痛到死,一路考一路痛,做剩半個鐘就訓左,唔通未好返?! 而家想去fishing 同努力應付比賽,fishin真係可以令我靜靜地諗下野嫁...... 我要練好D拉丁果D手!努力努力呀!!!!!!!!!!!!!!!!
D死人感冒菌都 on 9 嫁,由星期三開始病到星期五,之後頂唔到走去睇醫生,醫生開d藥一野見效 下次都去撐下場,不過死啦學期大測呀,我星期三同四都冇返,星期五又唔洗返,冇聽到書驚唔合格 唔講啦要溫書 88
今年好好玩呀,去左18會同 fd 玩 正正正 又有2XXX 利是 總之就正啦!!!
今日同我舅父去釣魚,超正釣到兩條大魚^^,有相呀,好累88