年30啦!!!執下屋,不過都有搞笑野,就係我阿大E咪,張D冬眠緊既龜扔左 -3- 原本有5隻,依加得返2隻!!!! 冇野寫,新年快樂
聽日比賽啦,心情有D緊張.......... 琴日單眼仔比人打到流鼻血,雖然有D可憐,不過都低佢死啦,好似之前錦吖,有個想熄返部電話姐,佢已經好小心嫁喇,個死人單眼仔見到喎! 單眼仔去左告狀喎,之後全班都比人搜書包,好彩搜唔到我,不過有D比人搜到.......... 跟住就係琴日我同D fd 打機,你唔玩咪當睇唔到囉,佢又去告狀,所以呢佢比人打係低死嫁........ 唉.....希望佢過到今年啦!!!!!
今日班排,個死人單眼仔落到場度,之後係度得個講,又唔去接波,佢唔好去死(#%^#%^%##^$##)之後班長開唔到波佢打班長幾下,個#$%#%$ 佢聽日死硬,大把打X佢,呢排都係講少D粗口好D(校風同正言吖) 18號要比賽啦,有D驚添 不過19號唔洗返學XD ..... 好啦全力出戰 MM組殺到 2月去18舞會狂玩先,呵呵呵
琴日去左表演之後同D明星倒數.正呀 我同otto影相
今日無瑞瑞好想開個qooza 因為D fd 都有,見佢地打得好過癮錦,就開返個!! 25號去左個fd屋企BBQ 之後一路燒一邊講鬼故,都係D大人講先恐怖......哈哈 但係我講既話D人話唔恐怖,仲好搞笑,搞到我摸不著頭腦 死啦 31 號愈來愈近D步法仲有D唔掂!!都唔知點算,不過果日會同D fd 玩到high 哂(又期待又驚,真係又驚又喜)