|
|
27/05/2011
|
ENG.說話考試.死得:D
讀完成篇野都伍知自己讀過d乜^333^
嘻.金日好鬼死開心;
同班fd放左學去左買思樂冰.
再去公園挽`
開頭.啊媽伍小心踢跌左杯思樂冰.
倒到成地都系.
跟住個個都跟住倒-__-"
笑了;
傾左好多野;笑到口都痛埋xd`
我也`抽中左入''心麻夏令營''
可以同班Friend壹齊過暑假<3
雖然去果個''心麻''只系去幾日.
但系都已經好正><
啊媽.詠子~我番黎之後會陪您地架`~
詠子`我伍會忘記邊日系您生日架><!
-------------------------------------------------------
其實我好想同您做fd架:(
希望我地有機會做fd喇:)
| |
|
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 423 | »
|
|