|
|
09/05/2011
|
金朝諗住沖個涼先出門架-333-
最終都冇沖v3v'
天氣好熱啊/___\
我快溶了xd
同啊楚跟隊上果陣.
去左禮堂-口-
跟錯隊-__-.
飛跑返去5樓
見到祉妤.詠子.蚊蚊.琳
壹齊入果間多用途室. [系咪叫多用途室-_-.]
開頭果d賣廣告.悶到嘔電.
同班fd狅傾計.
老師啤住我- -'不過都冇理佢.照傾
有班人入黎唱歌跳舞:)
將個咪對住啊海.叫佢唱xd
當然佢冇唱.
then.搵第2個學生唱.
有條1b 既男囝.比人拉左出去唱.x)
佢冇開口唱.但系.我同我班fd已經笑到乜咁-_-.
最後.佢地表演挽公仔 [將隻手放落個公囝到郁下郁下扮講野果d呢]
紫色果隻超得意+搞笑囉^口^
| |
|
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 423 | »
|
|