聽日又有籃球練習la ;D 越黎城鐘意籃球添<3 返學又要大檢-3- 煩-333-條裙唔夠長a_a 又要放長佢-,- 都唔知.條裙咁長有乜用-,- 做白雪公主咩. 搞到我跑得超慢.v. 好唔鋸-3- 金日去拎單車比詠儀 原來佢約左班fd去踩單車o33o