金日終於有籃球練習(k) 不過我練到一半就要走/3\ 我地去曾大屋果邊練. 練練下.見到高佬同1B果個男班長. 攻架話我係好廢的-V-" 都系防守岩我d -V-' 睇黎我要練下控波v3v'' 果然-__-太耐冇練.籃底射.狅伍中-3-v 咁搞法就快有糖尿病-_-. 呢個禮拜狅 食/飲 甜野-3-v 嘻嘻;p 太愛甜野-v-