|
|
19/04/2011
|
金日本來心情好好.
Miss楊系放學果陣同我地講.
佢系呢個假期會離開基督書院;(
我同我班fd落教員室搵佢.
開頭我仲可以笑住咁同佢傾;(
問佢點解要走.但系/_\
越講得耐我就越想喊;'(
不過最後都忍住左'^'
唉...我伍會聽個代替您0既老師講野囉;(
更加伍會聽d呀婆姑娘講書囉.
如果佢話我唔專心上堂要扣分.
咁佢咪扣飽佢囉;[ 大把分比佢扣;[
家政堂整炒飯.
金次整得好食過上次.
下次整蛋糕.
18/4/2o11
放左學.班男囝話點都要打班籃.
班男囝搵夠5個人.問人借晒PE衫,褲,鞋.
開波前.我同我d隊人講好晒點企位.
仲講埋可以點cut.
但系.最後都用唔到d cut-.-
界外球.我開波
隊友比人封實晒-_-.傳唔到
不過.幸好我地贏到C班女子;p
男子果邊贏唔到.最後拎唔到冠軍/亞軍/季軍
雖然我地冇拎獎.但系我地女囝隊都好開心=]
冇練過.得2個識打(計埋我)都贏.
我,詠子同祉妤決定.如果下年同班.我地1齊落場=]
| |
|
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 423 | »
|
|