唉 今日考試.考數學同科學 我都唔知自己考緊d乜! 係呀..今次數學卷d題目係好易呀 但係我唔識做呀嘛 <-- (冇聽書o既後果t3t) 科學仲衰 挑戰題果到.我完全睇唔明佢up乜 點解要用英文喎 有1題9分o既中文題 我唔記得晒d答案 1分都拎唔到 我好失敗囉 考完試之後.心情勁差 去買野 買左支防曬同埋支潔面膏 呢兩支野就洗左我7o幾蚊 返到屋企..打機 呀媽返到黎先溫書