|
|
26/02/2011
|
y0;p請留言<3
y0`家長日第1次冇比人彈
開心死我-w-`
未去之前`好鬼驚囉`
好彩`第1次果個測驗`幫我拉高左d分`
得2科唔合格t3t
英文寫作同中文xxxx知識= =''
嗚...雖然得2科唔合格a__a
但係我都好唔滿意自己個成績囉`
s0;我決定要比心機d.v.
祉妤好勁t33t
勁抽過我>_<
全級有169人我考82-84倒`唔記得左xd
ya`全班第13;p
嚇死我t33t仲以為考得好鬼死差;<
唉`雖然通識入唔到頭3.v.
不過`視藝同設計與科技有頭3>3<
y0`開心死;] 老師竟然冇彈我`
只係話我要多d發問`
同埋話我成日唔記得帶野xd
您是我的a3a絕對唔會比您離開我<3
| |
|
« | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | ... | 423 | »
|
|