|
|
03/03/2011
|
快d留言喇;)
好耐冇打qooza添>.<
近排好忙/3\
狅練波;練到小腿痛!;<
聽日放學再練`
呵呵>////<
岩岩我用色士風吹天空之城*V*
好聽>3<
金日返到屋企hi大左:D
打住咁多t3t
諗唔到有乜打t3t
----------★公告★-------
招人明晚陪我數豬囝;)
我唔數羊囝架-3-
只數豬囝<3
要數羊架話自己數-3-
先練習下吧;p
1粒豬...2粒豬...5粒豬...7粒豬...
下?!咩話><?
您都傻既`我邊有數錯:D?
您數錯就真;)
| |
|
« | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | ... | 423 | »
|
|