|
|
15/04/2011
|
補打水運會:"(
我1早同左miss講我伍出賽.
您個好寶貝又係1早同您講伍出賽.
點解您到左要落場果陣您先去搵人代佢?
唔早通知?
我冇帶泳衣.又病緊.
我點落場先=]?
好la~您派人去搵人~
主直搵文思落場.
文思講左比主直聽.佢唔識游.
但係您呢?逼佢落場=]
搞到人遇溺.您黎怪我同詠子?
您話您冇問題?
您早d通知我,我都可以照帶泳衣落場
您伍單只冇早d通知我,仲要怪我?
您話您個好寶貝病緊唔落得場.
好,我當佢1生落黎佢就有病.伍游得
但係,唔好忘記,係佢自己主動報名參加班接架.
再當佢係感冒或發燒等等.
唔通佢有預知能力?
1早就知自己係水運果日病?
病就返屋企休息la.水運完左佢又去行街~.
而家您又好話我識游水又唔落場.
您估我想架?只系識怪我.您唔好唔記得您自己都有責任架(!)
| |
|
« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | ... | 423 | »
|
|