|
|
15/04/2011
|
金日我0既某fd打電話比我.
問左我好多問題.
關於 友誼 0既.
佢話佢朋友.成日唔s0佢.
佢為佢朋友付出左咁多.
點解佢朋友唔為佢付出.{佢問我}
佢仲話.
每次都係佢去做主動果個.
有好多時.都好想補救佢地之間0既距離
佢去諗好多方法同佢傾計.搵多d話題
{我完全明白佢0既感受;< 次次都係我主動,幾時先到佢主動?}
當佢諗到話題同佢fd傾果陣.
佢個fd又用''嗯哦呀''黎答佢,有時仲唔s0佢.
★點解同我一樣;'( 又係有個咁0既人係我''身邊''★
☆以下內容可不看=] 只是自言自語=]☆
其實您不了解我.
小丑總為人們帶來快樂.
可是.人們有沒有想過.
其實小丑一點也不快樂.
我都努力過架.我都想好似以前咁架.
但係當我.努力完之後.我發覺...我0既努力完全冇用.
我好想繼續努力落去架.但系.您講0既每句話真係可以令到我想喊囉
| |
|
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 423 | »
|
|