d煙花好靚>v< 金日聽左好多歌-v- 超好聽-v- d歌詞好感人;) 唉;< 啊媽收左我果$400囉;( 有種比人老粒既feel>.< 雖然金日有段時間唔係幾開心 不過聽完歌; 搵左d直口安慰自己; 冇事lu~xd ---------------------------------- 做左啊爸既玩具添xd