|
|
24/01/2011
|
英文默書唔合格;<
放學果陣要留堂重默第1段;<
我拎到100*v*
miss Wan話我係讀書既才料
但係其實我唔係囉;(
唔好對我有咁大期望;<
我只會令你失望;(
--------------------------------------
我中文堂同午膳都好乖囉;$
咩事;)
但係又冇喇喇比人鬧囉;
仲要比人罰囉;
好話我傾計;
我幾時有丫;o?
--------------------------------------
放左學係到做功課;d
做做下d人閃晒v3v
得返我同老孫;$
我叫佢幫我做英文同中文功課
我幫佢做歷史測c0rr同通識測c0rr;)
做到6點都未走;>
差少少:P
我同佢1齊落G11做;)
計埋我地;得4個人;o
我地做完就閃喇;]
oh/__\
我地英文書;英文功課;
全部唔知放左係乜水到/3\
| |
|
« | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | ... | 423 | »
|
|