|
|
25/01/2011
|
今日好黑囝啊!;<
朝頭早7;45分先起身- -;
55分先出門口;
不過冇遲到xd
英文功課琴日漏左係學校;
冇做-0-''欠交- -;
上英文堂冇帶分簿;
科學堂冇帶科學作業;
3次冇帶書- -;
比人減1分操行分- -;
放左學留左係到做功課;
明明得3樣;但係我就做左好耐;
因為xd 掛住挽ava
笑死= =
跟住我接受唔到-v-
我去左1B到做功課;>
跟本上唔算做功課-v-
係抄功課;$
做完d功課之後;
老孫叫我幫佢做;)
我話我今次唔免費幫人a.a
佢比左5蚊雞我-3-"
我幫佢做晒3份功課= =''
做完之後就走佬喇~
---------------------------------------
今日個小息好hi囉xd;
狅追住Gary黎打ava;
如果唔係有風紀同埋2個fd拉住我;
我諗我會起埋腳爆埋粗-v-;
| |
|
« | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | ... | 423 | »
|
|