|
|
10/11/2010
|
琴日;放左學同班fd去左影相做通識報告
經過7仔;見到''地震''
跟住同佢講左幾句;我就閃喇~
跑返去學校;沖上1樓
上數學班;悶到嘔電-0-
全堂係到轉筆;彈筆;訓教
d數教完又教~_~煩
今日;體育堂玩籃球
汁返個波果陣
扭親+跌親/_\咁我起返身喇
拎住個波行喇
每行1步就痛1下/_\
放學要籃球隊
隻腳仲痛緊;(
做左60下sit up
攰死左-3-腳就痛死左-3-
個球場比人用左做班賽
搞到要練跑
由校門跑去馬松心再跑去後面d遊樂場+住宅
仲要跑6個圈-0-
跑第3圈果陣
梁芷晴問我跑去馬松心做乜
我好想答嫁;不過冇氣答-,-
s0繼續跑
跑晒6圈先得第4名/_\
遲d仲要再跑-0-
Miss話下次要快過今次囉-,-
早放左;)我去返自己班喇
點知鎖左門-.-
咁我同我個fd就企係到傾計
1B有條友仔勁冇禮貌囉
如果唔係我有個fd係我隔離同埋入面有另外1條友仔
勁想入去鬧x佢\3/
| |
|
« | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | ... | 423 | »
|
|