> <好眼訓=,=
去完電腦室
返左課室;ANN走左;[
全班得返我
唯有溫書> <
唔知今日係咪真係KAI左-_-竟然會溫書=,=
班房靜到乜咁>~<
5:35我先走
返到屋企
呀媽又要我溫書-0-
好攰-.-好眼訓z_______z''
各位UT要加油丫*3*