|
|
21/10/2010
|
我唔想打風`
好多理由唔想打風`
1.)想留係學校去電腦室做電腦功課`
2.)想係學校做晒功課`
3.)因為想見某某人`
4.)想自己1個靜靜咁係學校課室/某地方發白日夢`
5.)想諗返知前o既回憶
----------------------------------------------------
英文小測- -唔識做-.-
老師係測知前-.-叫我溫-.-
我知我實唔識XD決定唔溫=3=yA
放學去左學色士風;] 有進步~^.^~
學完知後;諗住搵主直-.-
問張諒子知唔知古爭放左未
佢話走左-_-!
主直唔等我!=,=(哭)-3-
本身諗住係1A課室做陣功課先嫁=3=
見到某d野知後-.-唔想留係到-.-''
| |
|
« | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | ... | 423 | »
|
|