'勁黑仔=x=''
都未試過仇啤英文老師-_-!!
第1堂默書咪好囉-_-!分咩組姐-_-!
又冇喇喇將呀嘟嘟嘟掉去我前面-_-!!
-_-!!勁黑仔的說-_-!
*v* 好耐冇認真跑過*v*
今日練籃球*v* 開頭練波*v*
「大家姐」要掉遠波*v*我地要快跑去接波*v*
接完就射''籃''*v*
球球都接唔''設''= =有次差d接到嫁/_\''
有次仲跑跑下- -加速加得太勁- -差d仆低-_-!
雖然好攰*3*不過都幾hi= =b 想玩多次= =b
由於就打風*v*早左放=v=''