琴晚悶到down唯舞玩
down完好夜
我就訓教
到左今日
我差不多全日都係玩緊唯舞
我連樂隊都冇返到- -
到左8;20分我就做功課lu
我而家都係邊打機邊做功課 xP
我諗住做完功課就再玩過!XD
當然都係玩陣跑先:P