中學個紀錄營仲衰過小學果個
我比較鐘意小學果個囉-,-
起碼小學果個玩完唔會成身都痛
今次就成身痛
我坐低同起身都痛囉;(
超攰=.=
上次個紀錄營我係流過3次眼淚;)
今次流左1滴眼淚-.-
d野同小學1模1樣=.=
好似玩NG咁~
唔打喇><好攰><