|
|
07/09/2010
|
今日去禮堂聽音樂
有表格派比我地
張表格係問參唔參加XX樂器班o3o
我見到西樂果到....寫住:
小提琴/色士風/單簧管.......
我一見到色士風 呢3個字
我就決定要參加-3-
但係-3-我自己都呆左-3-
唔知點解勁想學v3v可能因為某人既原故
v3v 控制唔到自己v3v 最後都係參加左
第一想參加既係色士風
第2想係冇既0,0但係一定要填-.-
我諗左好耐-.-選左單簧管-.-
我想講-.-我1向好憎吹野-,-而家唔知自己咩事-.-
勁想自己入到色士風
上帝。如果你真的存在。你能否幫我?我好想學色士風。
v____________v plz
| |
|
« | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | ... | 423 | »
|
|