網上的相識大結局
我地分手後o既第3個禮拜,佢無再打Blog,無再玩跑online,佢就好似係地球消失敢....
一年後
係跑online我再次見到佢0n,但係我無同佢講野,後黎,佢主動同我玩,同我講野,我覺得我同佢都變左,直到而家其實重係好鐘意佢,想同佢係返埋一齊.....可惜,可唔可以實現就唔知啦...........呢幾日,我心情大變,第1成績問題,第2佢o既出現,第3升中問題,第4........................................
能否讓我再一次擁有他,我這一次會好好珍惜
|