今日超慘囉,開頭起身食早餐,睇下電視都幾開心, ^3^
後黎我媽咪叫我10點45分叫佢~~
*********10點45分************
敢我行入房叫佢啦,
佢話:嗯!! z__z
我就繼續睇電視啦 ~.~
***********11點***************
佢問:幾點呀? ?__?
我答佢:11點 -__-
佢答:做咩唔叫我呀!!我叫左你10點45分叫我嫁!!.\/.
我答:我叫左啦,你重答我:嗯嫁!!\3/(最真人屈我嫁啦)
佢答:嗯你個頭呀,食完野未呀,拎野出黎做啦!!.\/.
我答:得啦!!拎緊啦!!\3/
********佢起身玩電腦**********
我做緊功課果陣,陳穎峻打比我,
我話:喂~邊位~
佢答:陳穎峻呀!!玩唔玩跑呀??
我答:唔玩住啦~我做埋D功課先~
佢答:幾時返學呀??
我答:22號
佢答:超~有排啦~我一樣都未做~我敢勁1日做完啦~
我話:下~唔係化~一樣都未做??勁呀~
佢答:岩岩我班fd黎左,我玩完一局就0ff左,到第2個玩,0n下0ff下敢
我答:哦~敢搞Gag呀??我唔傾住啦,遲D打比你啦~
佢答:嗯
*************我玩得機果陣**************
我打比陳穎峻,問佢:你玩唔玩得....
佢答:唔得
我好無奈敢講再見,-3-
跑又無人玩,
我落線.....機都唔玩......
坐係到發呆.........0_0
跟住食飯,跟住打Blog直到而家-.-