《網上的相識》第5集:
我決定做佢既.........(明啦^^")佢問我做唔做,我話:「可唔可以唔答?」,
佢講:「敢姐係唔做啦」,跟住我講:「錯 ! 係做 =] 」,佢好開心,我都有D啦,
我地日子一日一日敢過,到左返學既時候(9月),我開跑online既時候見佢0n,
同佢打招呼,佢唔理我,我當佢唔知,無理佢,見佢msn 0n,我同佢打招呼,
佢又唔理,最終我決定唔理佢
.過左好耐,我忍唔住好想同佢講分手,
但係唔知點講好,知後我發現佢有個Blog,我入去睇,我就諗到,我先加佢,
後講分手,點講分手?係佢Blog留言.我成功加到佢,我去佢個Blog留言,
寫住:(分手
*日尸上).(日尸=我係跑online個簡名),
跟住連續幾日諗自己做得岩唔岩..後尾,佢話我成日係xxx後面,
佢係我右面,我心諗:「敢係啦,我有難你又唔係到,無難時你就係到 !」
過左幾日,
我再去睇佢寫:「佢鐘意既女仔點點點」,
我就諗:「我知前做既係岩既!!我唔只放
生佢,重放生自己添!!」,後黎我想把呢D記憶永遠記住,
我就把呢D記憶放係Blog入
面啦!!我知後為左xxxxxxxxxx(唔講得),
我就問佢:「可唔可以做返fd ?」幾日後,佢答覆我:「哦」.................
我而家只係祝佢可以同自己鐘意既人係埋一齊,永不分開,相愛永久......
Y.H.K上