|
|
02/11/2009
|
今日我返到學校個個女同學走埋黎同我講:「好凍呀!!」
其實我唔覺得凍,只係覺得hot!!個個望住我,知我好hot,
佢地放佢地隻手落我隻手到,當我係取暖機!!= =''
我係小息既時候,我個fd請我飲野同食野,
當然我好thank佢la !! fd黎嫁麻 !! 到左lunch曬午息,
我去左交敲擊樂class學費,但係我落去交學費果陣,
唔知邊個無啦啦打我個頭,我轉身睇下係who !!
點知......原來係招仔!!! 因為佢打我個頭既原顧我打返佢!!!
跟住我諗返小息fd同我講既野......
fd 講:「招仔好似對你有feel Bo......」
我好無奈敢講:「Halloween過左啦! 佢點會對我有feel呀!!」,
fd講:「你feel唔到咩!!佢真係好似..........」我廢事理佢,
自己走左.........
| |
|
« | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | 398 | 399 | 400 | 401 | 402 | ... | 423 | »
|
|