我真係一個抵抗力差的人,成日都病,唉~
星期五果日返到學校,一放隻手係個壓頭上面,熱到唔識講比你地聽,果陣,我知道自己係發緊燒,但係唔知點解自己好想頂埋果幾堂先,最後我終於係食飯果陣早退。唔知點解年年都中秋前一日先泥病,中秋後好返曬,奇怪奇怪!