|
|
15/09/2009
|
正呀!咩事?今日唔洗返學呀!點解?因為今日8號風球。過程係點?哦~想知?係敢既....
我呀哥就6點鐘起左身,佢一起身就開電視睇,跟住佢超大聲敢講:「YA!8號風球呀!」,佢呢句成屋既人都聽到,當我聽完我訓醒左,但係又訓返,我哥叫返我起身,佢同我講:「起身啦,出泥聽歌啦!做啦!做啦!」當然我一定比佢整醒!醒左我問佢:「你傻嫁,神敢早聽歌,玩野呀!」佢聽到就話:「起身啦,想訓到幾時呀!」,我就係敢起左身.................我同我哥好期待新聞報到唔洗返學.........等完又等.........終於新聞話唔洗返學,但係我媽就話:「唔該,去到11點先走呀!(因為佢11點前,轉做3號風球就要返工」,點知.....................10點半前轉做3號風球,佢都唔返工,佢話:「當無睇過電視,唔知要返工。」我口快快,講左:「敢都得?你唔怕老細打泥?」,佢話:「見到老細打泥咪唔聽囉。」
勁!
| |
|
« | 407 | 408 | 409 | 410 | 411 | 412 | 413 | 414 | 415 | 416 | ... | 423 | »
|
|