|
|
29/08/2009
|
敢呢,我一玩電腦就開MSN,我個朋友仔就add我,話我聽,佢屋企上層(唔記得第幾層)起火,當時我o曬,跟住佢就同我講講返成個過程,我都好留心聽!過左幾日,我開msn,我個朋友仔話我聽,佢地間屋上報紙,跟住我問幾時嫁?(好好奇,嘻嘻)佢話佢要寫Blog記低呢件事,我當然都去寫Blog,跟住佢問我個feel係咩好,佢話開心,我即場o曬,跟住佢又話,當時一D都唔怕,『鐘』同佢家姐一齋搞Gag,佢家姐話,如果我地走落去,被D記者問野點做,跟住我個朋友仔,就係到扮接受房問= =。最可惜就係睇唔到果份報紙,睇到一定留低佢,哈哈!講笑姐!
| |
|
« | 411 | 412 | 413 | 414 | 415 | 416 | 417 | 418 | 419 | 420 | ... | 423 | »
|
|