


![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
12.03.2006=好悶AR=V=` 金日9:00起左身. . . 溫書溫到12:00. . . 之後睇左陣電視=V= 之後係屋企好悶AR. . .悶死LA. . . 系到做埋D HOMKWORK 聽日可2返學LU. . . 好開心AR. . . 好想見到你AR*V* PS:好想見到你AR. . . 我好中2個winnie the pooh袋AR聽日可2用LA>< 我對1CBABY既感受`!]] 陳錦玲:我覺得你好好人AR*V* 陳邦邦:我覺得你系1個5系中2講野既人AR=V= 陳茜敏:好多謝你教我做HOMEWORK AR 張明麗:你5好成日臉紅AR/\0/\ 周延豐:你好搞笑AR. . . 鍾逸軒:成日整估我. . . 有時都幾好笑 馮綽琳:我覺得你好靜AR 何庭楓:我覺得你有時好好人. . 亦有時嬲左我=V= 許嘉LING:我覺得你好好人AR 郭嘉嫦:講真我5系同你好熟AR*V* 郭景岳:我覺得你好好人AR 林KA希:好多謝你AR幫我慶祝生日會*V* 13:我覺得你好好人AR AR LAM:我覺得你好好人>< 劉楚君:我覺得你好有藝術天份AR 劉鳳婷:我覺得你好好人AR 17:我覺得你份人其實好好GE. . .但脾氣有時5系幾好 18:我覺得你初初5系好好GE. . 但我覺得你好好人AR而家>< 19:我覺得你比較中2笑既 20:我覺得你好好人AR 梁+傑:我覺得你好好人AR. . .由其事對我. . . 好多謝你份禮物AR*V* 梁WING YAN:好好人AR你>< 李KA偉:你5好金口臭AR 盧啟:你D脾氣有時勁5好AR 25:你5好成日整估我AR>< 26雖然你離開左我地. . .我永遠5會忘記你AE 27:有時講D野好過份AR== 蘇雅晶:同你做FD好HAPI 29:好HAPI認識你同你做FD>< 30:我覺得你好好人AR 佩琪:好HAPI同你做FD AR 田雞:你好過份AR. . . 5想同你講野AR YANPIG:我覺得自已都好好人AR 34:好謝你AR幫我慶祝BIRTHDAY AR 謝熙熙:我覺得你好好人AR*V* 徐謙謙:好多謝你份BIRTHDAY禮物AR*V* 衛康:我覺得你好好人AR 38:我覺得你好好人AR*V* WONG KA YAN:好多謝你幫我慶祝BIRTHDAY AR>< 40:我覺得你把口好臭*V* 黃永然:我覺得你份人好靜AR. . .脾氣5好 42:我覺得你好好人AR>V< 2006-03-12 11:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||