歡迎黎度我日記板牙*3*留個言俾我先走laa吾該哂牙.. -♥♥♥"別說囍歡禾..梨未夠資格* ...
              
    
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
a0411937
暱稱: ''臭YAN*-[
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

       1203

12.03.2006=好悶AR=V=`

金日9:00起左身. . . 溫書溫到12:00. . . 之後睇左陣電視=V=

之後係屋企好悶AR. . .悶死LA. . . 系到做埋D HOMKWORK

聽日可2返學LU. . . 好開心AR. . . 好想見到你AR*V*

PS:好想見到你AR. . . 我好中2個winnie the pooh袋AR聽日可2用LA><

 

我對1CBABY既感受`!]]

陳錦玲:我覺得你好好人AR*V*

陳邦邦:我覺得你系1個5系中2講野既人AR=V=

陳茜敏:好多謝你教我做HOMEWORK AR

張明麗:你5好成日臉紅AR/\0/\

周延豐:你好搞笑AR. . .

鍾逸軒:成日整估我. . . 有時都幾好笑

馮綽琳:我覺得你好靜AR

何庭楓:我覺得你有時好好人. . 亦有時嬲左我=V=

許嘉LING:我覺得你好好人AR

郭嘉嫦:講真我5系同你好熟AR*V*

郭景岳:我覺得你好好人AR

林KA希:好多謝你AR幫我慶祝生日會*V*

13:我覺得你好好人AR

AR LAM:我覺得你好好人><

劉楚君:我覺得你好有藝術天份AR

劉鳳婷:我覺得你好好人AR

17:我覺得你份人其實好好GE. . .但脾氣有時5系幾好

18:我覺得你初初5系好好GE. . 但我覺得你好好人AR而家><

19:我覺得你比較中2笑既

20:我覺得你好好人AR

梁+傑:我覺得你好好人AR. . .由其事對我. . . 好多謝你份禮物AR*V*

梁WING YAN:好好人AR你><

李KA偉:你5好金口臭AR

盧啟:你D脾氣有時勁5好AR

25:你5好成日整估我AR><

26雖然你離開左我地. .  .我永遠5會忘記你AE

27:有時講D野好過份AR==

蘇雅晶:同你做FD好HAPI

29:好HAPI認識你同你做FD><

30:我覺得你好好人AR

佩琪:好HAPI同你做FD AR

田雞:你好過份AR. . . 5想同你講野AR

YANPIG:我覺得自已都好好人AR

34:好謝你AR幫我慶祝BIRTHDAY AR

謝熙熙:我覺得你好好人AR*V*

徐謙謙:好多謝你份BIRTHDAY禮物AR*V*

衛康:我覺得你好好人AR

38:我覺得你好好人AR*V*

WONG KA YAN:好多謝你幫我慶祝BIRTHDAY AR><

40:我覺得你把口好臭*V*

黃永然:我覺得你份人好靜AR. .  .脾氣5好

42:我覺得你好好人AR>V<

 

 

 

       2006-03-12 11:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]