


![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
13.03.2006為何會內疚=]`! `金日8:00返SCHOOL見到梁+傑AR. . .我冇理到佢就走返上課室AR `第2,3堂電腦堂. . . 死啦轉左胡+嘉教我AR. . .去左電腦室上堂好5想AR `第4堂數學堂. .同我地溫書AR. . .第5堂通識做剪報AR同執FILE*V* `我重問田雞1D野. . . 佢金日對我的態度比之前好左AR. . 5會再發我脾氣AR=V= `第6堂中文郭老C冇返. . . 劉凱怡老C代課. . .自修AR>< `第7堂倫理做作業AR. . . 英文背野同背默. . . 班主任堂 `之後放學. . .7:00返HOME AR*V* PS:KIKI生日快樂!. . . HOPE你身體健康. . 學業進步AR!*V* 2006-03-13 09:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||