


![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
金日12點起左身同ANGELA MSN1陣就執野返TIN SHUI WAI去牙婆到. . . . 因為我牙MUM去日本旅行所以埋幾日要系我牙婆到訓同返學*V*所以可以出埋玩LA/\0/\ PS:SHIRLEY金日我打左好多電話去你HM牙. . .快DCALL返我牙. . . 吾系你就知死?! PS:ANGELA金日多謝你同我MSN牙. . . . 同我煲電話粥牙. . . . 記得聽日朝頭早CALL我AR?! 2006-02-26 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||