


![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
金日10點鐘起左身....玩左1陣電腦跟住洗頭愌3....出左去大快活食早餐?!...食完就搭269M返天水圍12點30分去左頌富睇野伸諗住叫ANGELA去出街但系佢同左SHIRLEY去左睇戲....?!2點鐘返左小學玩籃球牙.....5點30分我打去SHIRLEYHOME....ANGELA系佢HOME跟住ANGELA叫我去等佢見到佢....佢同我講5見左50蛟....重諗住去銀座打鼓?!跟住ANGELA去左車厘子買野食....?!同ANGELA行去天恆陪佢買野食買豆腐花系佢屋樓下食好多謝你牙ANGELA請我食豆腐花?!跟住搭車返HOME返到去7點30分?!*V* PS :多謝你牙ANGELA請我食豆腐花?! PS :好掛住你牙梁+傑你牙*V*好想星期1見到你牙 2006-02-18 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||