歡迎黎度我日記板牙*3*留個言俾我先走laa吾該哂牙.. -♥♥♥"別說囍歡禾..梨未夠資格* ...
              
    
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
a0411937
暱稱: ''臭YAN*-[
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

       1702

®今日8點50分返到學校...見唔到梁嘉傑...跟住比莫sir捉咗...校服儀容不檢....著咗p.e3返去...跟住就企咗響到成幾個字..跟住就...見到呀winnie...粟米佢地...同''休''子浩...覺得勁黑....柅快d走tim`但係走唔到..`死人莫sir要我留響度....跟住就8點10分先上到....hall....跟住比''塵''sir問咩事....我就照番發生ge事講比佢聽....跟住就直到到早會完了...就上課室....跟住就梁嘉傑問我點解著咗p.e3....我同佢講`因為校服未乾.....跟住就第1堂係英文...冇''了了;;;過咗1堂~~~吸3住就第2堂就數學.,....琇白痴響度做數....小息就陪咗梁嘉傑1陣/...就打鍾就番番課室...跟住第3係p.e....miss...wong...要我地1路跑1路jump.....比梁+傑笑.....仲響到扮我...1路跑1路jump......跟住就...打排球......完.....跟住就lunch.......食野...冇野好做.....跟住第5...6堂....科學....響度講青春期勁無奈...比馮sir話......我同'''老'''xx....話係情侶......梁+傑響度呷醋~~~......跟住就科學完就到中文堂.......中文堂要做詞語..勁唔柅做.......咁快又過1堂........跟住班主任堂...老c...講埋d野就放學.....就同梁+傑1齊走.....

今日就係咁...完了~~~

       2006-02-17 08:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]