★ Because the time
makes me to feel slowly I love you ★
 
 
2011.3.12
 

失去才可學會珍惜=)
琴晚番屋企之後落去搵吻吻.
租碟;p
同nokia傾計=]
屌;(收得點算?!點樣面對好?!
上吻吻屋企睇碟.
無聊都鋤d-.-
都吾知系睇定玩xp
3戈系吻吻到訓.
其實點解我都會呢-,-
搞笑-p-
今朝同nokia番屋企洗頭.
搞左好耐.玩左陣電腦.
1點左右去吻到右-.-
系樓梯等佢地行去新墟.
買飛之後去屯西.
等左陣去m記買野食之後入場.
好黑點解吾早啲-.-
睇到訓教xd
睇完出天水圍搵女班.
玉玉右黎料xp真系.吾好咁=(
去北江影貼紙相xd
陪女班吻吻買野食就去達車番屯門.
企足全程囉咩料751-v-
見到chingyee.有緣=)
真系好耐無見.
好攰訓吾夠-,-
聽日右出去喇要-.-

或許命運的簽 只讓我們遇見


                       
 [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  留c0mmEnt.吾留既吾該走.