|
|
2011.3.8 |
|
I Miss You I Love You I Wait You
今朝番去成班系到抄數學.
數學堂miss系到講.
2題數講左成堂-.-
仲話簡單.前面戈4題就簡單.
之後lunch睇社排睇到好緊張=)
好似24比24.聽日繼續.
黃社比心機加油xd
放學講野.聽日去4b-.-
救命.野都未記-,-
我怕我會忍吾住笑出黎xp
下面2張野琴日上堂寫比人;p

這心痛你能明白嗎 我應該如何才不會是這結果
|
|
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|