今日係 6月13
睇睇日曆 仲有30日嘅時間(1個月)
就反去HK啦 時間不知不覺就過去了
前幾日 甘都可以搵反 小學同的msn
真係 3年的都冇傾啦
真係估唔到 時間可以過得甘快
感覺好像 老朋友 再次相遇
---------------------------------------------
to Yan
朋友 沒有走到!!
永遠都係 身邊
不要再 胡思亂想吧!!!
希望 幾天的時間可以帶比你快樂