2010年 1月1 星期5
新年快樂!!!!!
大家開開心心 快高長大
希望.....
學業 : 快D攞到3.00以上
友情&愛情: 同朋友仔KEEP住甘好!! / 搵反個女朋友仔
家庭: 平平安安 就好好好啦
金錢: 可以儲反多d錢 可以反HK and 去JAPAN
2010 可以平平安安甘過啦!!!
最緊要都係開心!! 大家一齊開心啊
HAPPY NEW YEAR!!!!!