| a123Jay |
|
暱稱: Jaaa-y彬 性別: 男 國家: 香港 地區: 九龍城區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
| 2008-05-20 |
分類: 未分類 |
係呢度,為中國同胞們打氣
同志們立起
加油..!!努力啊
很擔心.....這幾次大形的天災
是不是,上天話比我們知
世界未日就快來臨....
|
|
|
beN` 於 2008-05-22 09:09 AM 發表:
ben- -..
|
|
|
beN` 於 2008-05-22 09:08 AM 發表:
明日之後好好睇 你地有冇睇?!@@ 畫面好正= = 主角又令仔@@
|
|
|
啊jay 於 2008-05-21 12:14 PM 發表:
啊ban你講得好岩啊...
|
|
|
Shun 於 2008-05-21 11:56 AM 發表:
世界未日前你地會做d咩
|
|
|
Max814 於 2008-05-21 10:19 AM 發表:
明日之後果D場面過唔知幾年就會發生... 不過啊Jay你唔使擔心,我地乜左都未世界末日喇...
|
|
|
beN` 於 2008-05-21 09:07 AM 發表:
地球人就係覺得好似有排- - 但其實..我地冇事..我地下一代都會有事
|
|
|
beN` 於 2008-05-21 09:06 AM 發表:
睇明日之後啦- - 咁快-.-
|
|
| |
 |
|