| «‹ April 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2006 年 11 月 20 日 星期一  |
好好笑  |
分類: 未分類 |
今日中學要去沙田。
好累呀。
不過,好好玩。
9:30a.m要人,我7:56a.m去左沙田。
放學,我去左MK。
我同D朋友去左影貼紙相。
影了一會。
我個look好古怪。
不過,有一張是好漂亮的。
呵呵。
唔見了不起$20
不過沒有問題的。
玩得happy,ok。
|
|