| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 5 日 星期五
無水有冰水  |
|
|
哎..考完試應該好開心既..
開心係有..但入邊仲有個feel就係唔捨得..
唔知今次有無可能沒分班呢..嗚.
大家又陌生變到咁fd...
一齊經歷左咁多野.
星期3晚..睇左妙愛個blog..d往事馬上湧曬出黎.
點幾先訓到..跟住==作文考試...仲要作d呢d咁既傷感野.
作個時..我真係百感交雜..個心好up.點解係要分班先.
我頂佢.唔分又唔係唔得..都on 交交..
哎~!.我好希望可以一齊讀高一同啊毛高一都可以做我班主任..因為佢真係好好.
嘈你=愛你 ma...而已佢都好好笑啊..係上課悶左d.讀錯音.話唔soft之外..都無咩野啦..
算啦..唔講d傷心野..希望大家一齊影畢業相..
另外..係到招請影畢業相個晚去食自助火鍋...去既留個cm比我..
琴晚同biily.大bo怪.同立..去食完..食到個人飽飽濟濟.

仲有個好笑既係..
問個d waiter...有無水..佢話無..跟住第2次問..咁有無冰水..佢話有冰水..(如果..你用大陸音讀既話會好好笑)
姐話...無水有冰水.~! 潮到爆...唔知話固執定話佢唔識變通好..

另外..係上星期日晚..成家人同埋d親戚..去左食扒.

|
|
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 37 | »
|