2009 年 5 月 24 日 星期日
琴晚去青洲天橋底打bo...8點幾到.打到差唔多11點先走..番到家..沖涼睇電視.食m記.又搞左成2粒中先訓.今朝6點半起身話去打bo...點知8點幾先真係開始
打到11點幾.休息左唔知幾多m次
因為成朝都洛大雨.個場得我地d人... 走個時都好大雨..
因為打左好耐.成個人都好攰..一路龜行一路聽d雨水聲..好舒服
番到去就馬上沖涼..同埋涼番幹對鞋.. 跟住就係最快樂既打機時間..搞到成日無溫個書